BCR a lansat programul de educație antreprenorială: Școala de Business

Posted by

Un nou proiect sare în ajutorul tinerilor ce vor să învețe despre afacerile din România, BCR Școala de Business. Proiectul are ca scop principal furnizarea de cunoștințe despre afacerile românești, ajutând la intuiția și calitățile native ale antreprenorului și resursele de care are nevoie pentru a porni un business profitabil.

BCR: Școala de Business se va desfășura în două etape, una online și una offline. Platforma online, respectiv cea de Edutainment cuprinde training-uri dedicate:

1. Management Financiar

2. Cum să fii un antreprenor mai bun

3. Sfaturi pentru antreprenori

Faza a doua, denumită Roadshow național va pornit de la conținutul dezvoltat de Iancu Guda, printr-o serie de conferințe, ce urmează a fi derulate în perioada martie-aprilie în Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Constanța, Timișoara și București. Programul de educație financiară „Școala de Bani” este destinat persoanelor fizice, având programe pregătite de experții BCR ce urmează să acționeze ca profesori de educație de business pentru antreprenori și companii.

Emisiunea Imperiul Leilor de la Pro TV gazdă în programul BCR: Școala de Business. Dana Dima, Anca Petcu și Ionuț Stanimir sunt cei trei ambasadori ai Școlii de Business ce vor prezenta în fiecare săptămână sfaturi utile pentru antreprenori.

“Curajul este esențial pentru un antreprenor la început de drum, dar acesta trebuie să fie realist și să își seteze o marjă de eroare în orice aspect al businessului. Din experiența mea, nu întotdeauna lucrurile se vor întâmpla în realitate așa cum au fost estimate inițial pe hârtie. Indiferent dacă se află la început sau are deja experiență, antreprenorul trebuie să știe că una dintre cheile de succes în business este accesul la informație, o informație de calitate, actualizată întotdeauna cu evoluția pieței” relatează Dana Dima, Vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

Un business inteligent este acela care este fondat pe intuiție, dar care ține cont în același timp și de caracteristicile pieței în care activează și care nu uită niciodată, indiferent de context, că trebuie în primul rând să se adapteze nevoilor clienților. Acestea și multe alte informații utile antreprenorilor vor fi regăsite pe platforma Școala de Business” spune Anca Petcu, Chief Transformation Officer BCR.

“Școala de Business este locul în care fiecare poate învăța ce anume stă în spatele unei afaceri bine construite și că este nevoie de multe cunoștințe, talent și perseverență pentru a menține pe piață, pentru mult timp, un business de succes. Platforma va fi dezvoltată continuu cu resurse utile pentru antreprenori și se va adapta la feedback-ul utilizatorilor”, a declarat Ionuț Stanimir, Director de Marketing BCR & Fondator Acceleratorul de business BCR-InnovX.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *